معرفی ابزارهای برتر هوش مصنوعی برای تولید محتوا

معرفی ابزارهای برتر هوش مصنوعی برای تولید محتوا

با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید در زمان و هزینه برای تولید محتوا صرفه جویی کنید، ابزارهای رایگان و غیر رایگان زیادی وجود دارد که در این مقاله به ۶ مورد از این ابزارها می‌پردازیم. دارای هر نوع کسب و کاری که باشید هدف نهایی شما درآمدزایی است. یکی از اقدامات بازاریابی، تولید محتوای هدفمند و با برنامه ریزی است، چون ۶۲ درصد از سایر روش ها ارزانتر است؛ اما همین تولید محتوای مداوم، زمان و بودجه زیادی می خواهد که ممکن است باعث نگرانی صاحبان کسب و کار شود. خبر خوشحال کننده ای که در سال ۲۰۲۳ کل جهان را تحت تاثیر قرار داد، ظهور chatgpt بود که توانست در مدت بسیار کمی طرفداران زیادی جذب خود کند. این ابزار هوش مصنوعی یک دستیار عالی برای تولید کنندگان محتوا است و اگر افراد توانایی درخواست صحیح مطابق با دستورالعمل های آن داشته باشند می توانند فرایند تولید محتوا را آسان و سریع کنند.

ممکن است بسیاری از افراد برای استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تردید داشته باشند. این افراد احتمالا نگران این هستند که محتوای تولید شده توسط ai کیفیت لازم را دارد و می تواند کاربران آن ها را راضی کند یا خیر؟ باید بگوییم که جای نگرانی وجود ندارد به شرطی که نحوه کار با ابزار ها را بلد باشید. در این مقاله قصد داریم شما را بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا آشنا کنیم.

معرفی بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا

کارکردن با ابزارهای هوش مصنوعی برای بسیاری از کاربران مساله است. ما در ادامه ابزارهایی را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم که بتوانید تولید محتوا با هوش مصنوعی را تجربه کنید:

chatgpt
    • ابزار هوش مصنوعی ChatGpt

Chatgpt یک ابزار فوق العاده برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است که کاربران می‌توانند از آن برای تولید محتوای با کیفیت استفاده کنند، چت جی پی تی (ChatGPT) جدیدترین “مدل زبانی” (Language Model) مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط مجموعه OpenAI به حساب می‌آید.

این ابزار یک “چت‌بات” (Chatbot) است که می‌تواند هر سؤالی را پاسخ دهد، همچنین این ابزار یک ربات گفتگوی پیشرفته است که می‌تواند به پاسخ در هر موضوعی بپردازد، ChatGPT به بسیاری از افراد کمک می کند تا کار خود را ساده کنند در حالی که نگرانی‌هایی در مورد قابلیت‌های آن وجود دارد، مهم است که بدانید صرفا برای تولید متن واقعی آموزش دیده است.

چطور از ChatGPT استفاده کنیم؟

برای استفاده از ChatGPT بهتر است موارد زیر را طی کنید:

  • در ابتدا یک شماره مجازی تهیه کنید زیرا کاربران ایرانی به خاطر تحریم‌هایی که وجود دارد نمی‌توانند در ChatGPT ثبت نام کنند.
  • در سایت Open AI یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • وارد حساب کاربری خود شویدو در قسمت chat.openai.com درخواست خود را تایپ کنید.
Rytr
    • ابزار هوش مصنوعی Rytr

با استفاده از ابزار هوش مصنوعی Rytr، کاربران می‌توانند با وارد کردن متن‌های ساده، توضیح کوتاه، عنوان یا سایر اطلاعات اولیه، متن‌های خلاقانه‌ای تولید کنند. این ابزار با توجه به متنی که ارسال می‌کنید قواعد نوشتاری را در نظر گرفته و متن خروجی تولید می‌کند.

با توجه به اینکه Rytr بر اساس NLP عمل می‌کند، تلاش شده تا دقت، فهم متن و تولید محتوای طبیعی داشته باشد اما مانند هر ابزار دیگری، ممکن است در برخی موارد نیاز به ویرایش نهایی متن‌های تولید شده توسط Rytr باشد زیرا همانطور که در ویدیو نیز می‌بینید ممکن است بعضی از سوال هایتان را به زبان فارسی پاسخ ندهد به همین دلیل به ویرایش نهایی نیاز دارد.

مهم‌ترین مزیت Rytr این است که باعث افزایش سرعت تولید محتوا می‌شود، زیرا به جای نیاز به زمان و تلاش برای نوشتن متن‌های کامل، سریعا متن مورد نظر کاربر را تولید می کند.

ابزار Rytr در حوزه‌های مختلفی کاربرد دارد که این موارد عبارت اند از:

    • تولید مقاله

    • نوشتن ایمیل های حرفه ای

    • ایجاد پست در شبکه های اجتماعی

شما هم درباره این مقاله دیدگاه ثبت کنید
بهنوش روحی
1403-03-20- 12: 14
استفاده از ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا عیب هم دارد؟
پشتیبان :

سلام، معایب استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا عبارتند از:
عدم اصالت
کمبود خلاقیت
عدم درک ظرافت ها
وابستگی به هوش مصنوعی
مشکلات اخلاقی
خطر سوء استفاده